Cum slabesc dupa sarbatori?

Multi au mancat peste masura, putini sunt cei care au facut si alta miscare decat cea de la masa la pat in aceste zile. Multi s-au delectat, putini sunt cei ce nu par a fi suparati cand se urca pe cantar.

 

Dar cum sa nu mananci de sarbatori? Serios acum. Cat de rezistent sa fii cand toate iti sunt puse in fata? Cum sa nu omagiezi papilele gustative, cum sa nu lauzi talentul bucatareselor ce au petrecut zile si nopti pregatind retete traditionale? 

 

Ei bine, daca punem un punct psihologic chiar de astazi. Totul tine de gandire, asadar bucurati-va ca ati avut sarbatori frumoase si imbelsugate, dar incercati sa nu va plangeti de mila ca v-ati intors deja la munca. Primul pas pentru a va reveni dupa festin este sa va hidratati.

 

Dimineata, pe stomacul gol beti un pahar de apa in care ati stors o felie de lamaie. De altfel,  asigurati-va ca aveti la indemana o sticla de 2 litri de apa plata din care veti bea toata ziua. Daca sunteti hidratati, nu veti mai simti ca va este foame chiar si atunci cand nu va este – dupa cum bine stiti deseori confundam senzatia de sete cu cea de foame. Dimineata ati putea alege un iaurt light cu cateva linguri de musli fara zahar, o cafea. Nimic ce contine zahar adaugat nu trebuie consumat in acest moment pentru a mentine nivelul glicemiei cat mai constant.

 

 

La pranz, alegeti o salata cat mai simpla - cu peste sau pui ori branza, cu dressing de lamaie, ulei de masline, fara sosuri sau maioneza. Si nu, nu mai mult de o felie de paine si fara desert.

 

 

Seara, alegeti sa faceti plimbare cat mai lunga - cel putin o ora.

Pentru cina daca va este foame puteti alege o alta salata ori legume la gratar sau spanac – orice e dietetic si va place.